آزمون آیین نامه

Wiki Article

نمونه سوالات آیین نامه با جواب سوالات آیین نامه متفرقه را رها کنید

تست آیین نامه اصلی شامل تعدادی سوال فنی و کاربردی است. حدود ۷ سوال از کل سوالات این آزمون مربوط به بخش فنی خودروها است.

پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی رعایت کردن قوانین مربوط به پارک رعایت کردن قوانین مربوط به پارک عدم توجه به قوانین و مقررات عدم توجه به قوانین و مقررات با سرعت باال حرکت کردن از صحنه حادثه با سرعت باال حرکت کردن از صحنه حادثه

واقعیت این است که سوالات آیین نامه اصلی هر ساله تقریبا مشابه است و داشتن نمونه سوالات متعدد می‌تواند تمرین بسیار خوبی پیش از آزمون باشد. بنابراین حتی اگر تا روزهای آخر مطالعه نداشتید به ما اعتماد کنید و نمونه سوالاتی که در اختیارتان می‌گذاریم را با دقت مرور کنید. موفقیت دور از دسترس نیست.

دوستات حدودا ۳روز وقت بزارید همه تستا رو بزنین و دوباره و سه باره بزنین در کنارش کتاب هم مطالعه کرده باشین البته دیگه خیالتون بابت قبولی راحته

بهمن ۲۴, ۱۴۰۲ ۱۲:۳۸ ب.ظ سلام اگ کسی بسته طلایی رو داره لطفا برام بفرسته ممنون میشم

پاسخ درست به رنگ سبز و پاسخ نادرست به رنگ قرمز مشخص شده است

متاسفانه افراد غیر متخصص و سود جو اقدام به انتشار نسخه‌هایی از سوالات آیین نامه اصلی کردند که پاسخ‌نامه اشتباه دارد. برای هنرجویان تشخیص اشتباه بودن پاسخ‌ها سخت است و بالاخره زمانی متوجه می‌شوند که مفاهیم غلط در ذهنشان شکل گرفته است. بلد نبودن مطلب بسیار بهتر از اشتباه یادگرفتن است و تغییر این ذهنیت اشتباه دشوار خواهد بود. انتشار غیر مسؤلانه سوالات آیین نامه اصلی بدون نظارت مربیان و افسران با تجربه کار بسیار اشتباهی است که برخی وب‌سایت‌ها انجام می‌دهند و هنر جویان را به اشتباه می‌اندازند.

امتحان ازمون ایین نامه – آزمون ایین نامه سایت درایوینگ

پیشنهاد می کنم حتما از این آزمون آیین نامه اصلی آنلاین و شبیه سازی شده برای محک زدن خودتان استفاده کنید و حتما این آزمونها را جدی بگیرید.

زماني که خودرويي از روبرو به شما نزدیک ميشود، نور بالا را به نور پايين تبديل کنيد. زماني که خودرويي از روبرو به شما نزدیک ميشود، نور بالا را به نور پايين تبديل کنيد. زماني که خودرويي در پشت سر شما حرکت مي کند، نور بالا را به نور پايين تبديل کنيد. زماني که خودرويي در پشت سر شما حرکت مي کند، نور بالا را به نور پايين تبديل کنيد.

۱- حداکثر میزات سرعت مجاز انواع سواری و وانت بارها ۱۱۰ کیلومتر در ساعت

این اپلیکیشن بسیار سبک بوده و روی انواع گوشی اندروید نصب می شود.

دسته اول سوالات آزمون آیین نامه مفهومی از آن دسته سوالات است که شما با دانش مربوط به رانندگی خود به آن پاسخ می‌دهید. این سوالات می‌تواند در هر زمینه‌ای طرح شود. از فهم شما نسبت به قوانین آیین نامه بیشترین موارد سوالات طرح می‌شود. اهمیت این سوالات به گزینه‌های شک برانگیزی است که پرسیده می‌شود.

Report this wiki page