گرماتاب

Wiki Article

از دیگر خوبی ­های نصب هیتر تابشی برقی این است که افراد برای گرم شدن نیاز نیست در کنار آن تجمع کنند، این دستگاه به دلیل تابش موضعی همچون خورشید، گرمای مطلوبی را به صورت ملایم و با سرعت کم در فضا توزیع و ایجاد می‌کند و تمام افراد موجود در اطراف آن می‌توانند از گرمایش لذت ببرند.

مجله گرمایشی و سرمایشی ما هر روز آپدیت خواهد شد. همراه ما باشید ❤️

در فضاهایی همچون سوله و کارخانه که درب‌های سالن تقریبا همیشه باز هستند، گرم کردن محیط به سختی شکل می‌گیرد که با استفاده از هیترهای تابشی پیشرفته، به راحتی انجام می‌شود.

استفاده از سیستم‌های کنترل هوشمند که قابلیت تنظیم دما بر اساس نیازهای واقعی را فراهم می‌آورند، می‌تواند به بهبود کارایی سیستم‌های گرمایش و سرمایش و کاهش هزینه‌های انرژی کمک کند.

۴. هیتر گرمایش تابشی برای استفاده در فضاهای بزرگ مناسب است؟

انواع سیستم های گرمایشی تابشی سیستم‌های گرمایشی تابشی به‌طور کلی به سه بخش عمده تقسیم می‌شوند.

با مطالعه این مطلب که توسط کارشناسان سایت نیکان پارسه تهیه شده است اطلاعات مختصر و مفیدی را از این سیستم‌های گرمایشی بدست آورده‌اید.

۲. راندمان حرارتی: این سیستم گرمایشی راندمان حرارتی خوبی داشته و گرمایش لازم را در تمام محیط‌ها به راحتی ایجاد می‌نماید.

در نتیجه شعله و حرارت ایجاد شده در لوله‌هایی که از جنس فولاد می‌باشند، پخش شده و بعد از آن حرارت داخل لوله‌ها توسط رفلکتور در فضا منتشر می‌شود.

هیترهای تابشی برای استفاده در گلخانه‌ها به دلیل کارایی و اثربخشی بالا، بسیار مناسب هستند. در گلخانه‌ها، هوا توسط پلی‌کربنات یا شیشه‌های گلخانه، از تابش مستقیم آفتاب محافظت می‌شود و به همین دلیل در فصول سرد، گرمایش مصنوعی مورد نیاز است.

انتقال به منابع انرژی پایدار مانند انرژی خورشیدی، بادی یا انرژی حرارت زمین، می‌تواند هزینه‌های انرژی را کاهش داده و بر کارایی سیستم تأثیر گذار باشد.

در این مقاله از سایت گرماسرما سازه به بررسی هیترهای تابشی می‌پردازیم و ویژگی‌های آن را مرور خواهیم کرد.

لازم است بدانید هیترهای تابشی لوله‌ای از مشعل، لوله تابشی، منعکس کننده و یک فن مکنده تشکیل شده است، منعکس کننده، انرژی هیتر تابشی لوله‌ای را به سمت پایین هدایت و بدین طریق گرمایش لازم را تامین می‌نماید.

هیترهای تابشی برای گرم کردن گلخانه‌ها به دلیل کارایی بالا و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، مورد استفاده قرار می‌گیرند. با استفاده هیتر تابشی از هیترهای تابشی، دمای گلخانه به سرعت افزایش می‌یابد و گیاهان مورد نظر را می‌توان به راحتی گرم نگه داشت.

Report this wiki page